Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

piątek, 13 września 2013

Candy dla szyjacych :)

Nie przegapcie ostatniego postu   >klik<  ;)

Jest kilka powodów by ogłosić candy.
1. Ponad 1,5 roku mojej obecności w blogosferze.
2. Ponad 9500 wyświetleń.
3. Dołączam do akcji "uwolnij tkaniny ze swojej szafy".

W momencie dołączenia do akcji pomyślałam że to byłby dobry prezent :) Pierwsze uwolnione tkaniny powędrują do kogoś. Mam nadzieję że od razu zostaną spożytkowane :)


Zasady ;)
1. Należy posiadać bloga. (i dysponować polskim adresem na który można dostarczyć przesyłkę ;) )
2. Będzie mi miło jeśli zaczniecie mnie "obserwować" ;) Ale nie jest to konieczny warunek. Bez sensu byłoby klikać, a po ogłoszeniu wyników się z tego wycofywać.
3. Umieść baner z odnośnikiem, na pasku bocznym swojego bloga :)
4. Zostaw komentarz pod tym postem. Komentarz powinien zawierać:
-Wyrażenie chęci udziału ;)
-Opis tego co uszyjesz z materiałów.
-Ulubiony cytat.
-Link do Twojego bloga(komentarze zostawiajcie logując się na wasze konta).

Decyzję podejmę sugerując się pomysłem na spożytkowanie materiałów i cytatem lub poprzez losowanie... to się okaże ;)
Chciałabym żeby wygrana osoba umieściła na swoim blogu uszytek który wykonany będzie z tych materiałów. To tak z ogromnej ciekawości co z nich stworzycie :)


 Czarno-białą dzianinę bliżej możecie zobaczyć tutaj . Na wydaniu jest kawałek. Ma on dziwny kształt ale jakby go rozciąć to otrzymamy dwa kawałki: 70x95cm + 73x38cm.
  Tkaninie w dotyku dżinsowej, we wzór "barokowy";P bliżej przyjrzeć możecie się tutaj :) Kiedy ją wyjęłam i zobaczyłam, że został jeszcze spory kawałek to już miałam pomysły co z niej zrobić. Ale mam nadzieję że ktoś z was zrobi z niej dobry użytek ;)
Kawałek 80x86cm.
Na dole bordowa podszewka 1m.

Candy potrwa do 13 października. Wyniki ogłoszę dnia następnego (lub w okolicy ;))

Zapraszam do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. O jestem pierwsza-:)
    Właśnie rozpoczęłam swoją przygodę z szyciem i pomysły mam takie:
    -z czarno-białej tkaniny uszyłabym torebkę i dla kontrastu użyłabym do środka tej bordowej podszewki-a z barokowego zrobiłabym wstawki w spodniach,takie na 5-7 cm wzdłuż bocznego szwu.
    Bardzo chętnie przygarnę te tkaniny i spróbuję coś z nich stworzyć-:)

    Pozdrawiam i zapraszam inez124.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phil Bosmans

      "Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same."
      I to jest prawda,ostatnio to "mój cytat"-:))))))

      Usuń
  2. Chętnie wezmę udział:) Dzianinę wykorzystałabym na bluzkę, musiałbym dokupić kawałek żeby starczyło ;) Z tkaniny w barkowy wzór powstałaby okrągła torebka na pasku, chyba taka na biodro ;)
    Cytat: "No pain, no gain"
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dołączę do konkursu... Szyję od nie dawna ale ostatnio coraz częściej. Z dzianinki uszyłabym dla mojej córci spodenki lub bluzeczkę a z tkaniny barokowej powstałaby torebka na podszewce lub plecaczek dla córeczki do środka wykorzystałabym podszewkę.
    mój cytat ulubiony:W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do sa­mego końca. Paulo Coelho
    http://mojaprzygodazszyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jeszcze można to i ja dopisuję się na candy. Z pierwszej tkaniny zrobiłabym bluzkę natomiast z drugiej gorset. Cytat: Niektórzy ludzie są jak pająki, samotni w sieci.
    Mój adres bloga to: www.prostolinijnosc.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń