Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

niedziela, 1 lipca 2012

Obiecany dawno wytwór - SPODNIE

Moje pierwsze "poważne" spodnie ;) Przy których trzeba  było się pogimnastykować.

W lokalnym sklepie potrafiłam spędzać naprawdę dużo czasu, ale rzadko wychodziłam z niego z pustymi rękoma ;)  Któregoś dnia postanowiłam wejść i mając mało czasu rzucił mi się w oczy pewien materiał... Od razu pomyślałam o spodniach. Materiał to coś dżinsopodobnego ;)

Spotkał się on już z określeniem "spodnie z ZASŁONY" i "taki barokowy" :P

Zdjęcia niestety nie pokazują góry, a mają one wyższy stan, choć nie ma tam niczego wymyślnego ;)

Każda z nogawek składa się z 3 części, ma bowiem wstawki po bokach.

Fotogeniczna nie jestem, ale Jagoda się starała i jeśli chodzi o jej działkę to super sie spisała :D








fot. Jagoda Foszcz :))

6 komentarzy:

  1. Super barokowy materiał:) Szkoda, że nie widać góry, ale wyobraźnia działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące portki :D Trzeba przyznać, że leżą bardzo fajnie. Świetnie wyszło ostatnie zdjęcie - powinnaś się częściej uśmiechać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sesja zdjęciowa. Jeśli chodzi o spodnie, to podziwiam Cię za odwagę! Ja od wieków chodzę w jednolitych spodniach i gdybym w takich wyszła z domu, nie mogłabym się oprzeć wrażeniu, że wszyscy skupiają na mnie wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi ;) Spodnie... owszem skupiają wzrok przechodniów, ale lubię takie rzeczy. Ja się w nich dobrze czuje mimo tych spojrzeń(bardziej zaciekawionych niż "zniesmaczonych") :) Od początku miałam wizje jaki będzie efekt więc cieszyłam się nimi jeszcze zanim zostały uszyte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tkanina jest genialna, spodnie też fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po roku od ich uszycia, zobaczyłam w mojej szkole dziewczynę z młodszej klasy odzieżowej w spodniach z tego samego materiału. Poczułam wtedy satysfakcję, że ja byłam pierwsza i że jednak nie był to taki zły pomysł ;)

      Usuń