Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

sobota, 14 września 2013

Koszula

Koszula to model 103 z Burdy 6/2012.
Dżins jest dość sztywny jak na górną część garderoby ;) Ale koszula jest przez to inna(nie zależało mi na uzyskaniu koszuli z trendów, tylko na dokładnie takim fasonie jak w burdzie). Nieźle się nosi. Tkanina doczekała się uwolnienia(trochę się wyleżała) ;)

Te 2 zdjęcie(oraz ostatnie) zrobione przy zachodzącym słońcu, dlatego wybaczcie jakość. Reszta w inny dzień, by złapać lepsze światło i choć trochę lepiej uwiecznić jej wygląd.


zdjęcie modelowe 

pochodzi  ze strony burdastyle.de
 
Przód

 Wpuszczona do spódnicy

Tył

Kieszeń, kołnierzyk, guziki
(wystarczy kliknąć na zdjęcie aby powiększyć)

Kołnierzyk formalnie i bardziej na luzie ;)

Wykończenie dołu(taśmą bawełnianą) i widok na wierzchu(zapasowy guzik od spodu ;D). Bynajmniej nie użyłam do tego podwójnej igły :)


 Zdjęcie podrasowane pod względem światła i kontrastu, po to by lepiej było widać szczegóły. 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. świetnie wyszła ci ta koszula :) taka sportowo-elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem z niej zadowolona i planuje uszyć ją z lżejszego materiału w nieco zmodyfikowanej formie :)

      Usuń
  2. Kurcze to zdjęcie z masajką robi wrażenie:)
    Bardzo staranne wykonanie Szaro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, a ten naszyjnik CUDO - i podziwiam za cierpliwośc przy kołnierzyku - nigdy mi taki staranny nie wyszedł! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maryś! Sama obawiałam się tego kołnierzyka, bo to był drugi w życiu jaki szyłam ;) Ale jestem zadowolona :)

      Usuń
  4. efekt końcowy jest super:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń