Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

poniedziałek, 18 listopada 2013

filcowa okładka na książkę

Tak - jest 22.
Tak - mam jeszcze dużo dzisiaj do zrobienia.
Tak - robię wszystko tylko nie to co trzeba ;)

Jak to jest, że w momencie, gdy mam sporo na głowie, nagle mam pomysły i chce je zrealizować teraz już :P
Tak też się stało z okładką na książkę. Kupiłam książkę w miękkiej oprawie, bo w twardej miała "unowocześnioną" okładkę, a ja takiej nie chciałam ;) Ale teraz mi jej szkoda, bo nie chcę żeby się zniszczyła, szczególnie kiedy noszę ją w torebce.

Kupiłam 2 arkusze filcu w kolorze zbliżonym do okładki. Oczywiście na okładce są ładniejsze, ale wybór był mały. Kilka przeszyć, dosłownie chwilka roboty i gotowa :) Nie chciałam zawijać szwów do środka, żeby zminimalizować szansę zagięcia się rogów w książce.

Zdjęcia słabe, no ale skoro wszystko robione na szybko to i zdjęcia ;)
Jakbym umiała to bym sobie wyhaftowała tytuł na środku, ale nie umiem :( Może jak będę miała więcej czasu to znajdę cierpliwość żeby spróbować ;)



przód - tutaj użyty został flash, więc oddaje mniej więcej kolor.
 tu bez flasha :P

 tył






Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo siły do spełniania codziennych obowiązków, radości z ich wykonywania i niesłabnącej wiary w swoje możliwości!
;*



9 komentarzy:

  1. Długo nie tu nie było, a u Ciebie tyle się dzieje że hoho! Z tą okładką to rzeczywiście świetny pomysł, bardzo praktyczny. haha, i jeszcze różówy kolor, poprawiający humorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyszło, że okładka w takich kolorach :) Idealnie pod Ciebie :P

      Usuń
  2. Jejku jakie to proste! Kilka szwów, a efekt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ten szybki efekt :) I sprawdza się :)

      Usuń
  3. Proszę o otagowanie/dodanie etykiety dla postów, w których pokazujesz coś uszytego z tkanin z zapasów (przykładowa etykieta – uwalniam tkaniny)
    Jest nas bardzo dużo i inaczej ciężko jest mi to ogarnąć.

    *otagowanie - dodanie etykiety/tagu, w trakcie pisania posta na Bloggerze, po prawej stronie jest okienko, które nazywa się "Etykiety"

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł! Okładki sprawdziły by się nawet jako miły upominek :)

    OdpowiedzUsuń