Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

czwartek, 14 listopada 2013

Bluzka w paski

Jakiś czas temu uszyłam sobie taką oto bluzkę. W sklepie z tkaninami miałam ochotę sobie kupić jakąś dzianinę :P Nie było żadnej na sweterek, więc kupiłam na bluzkę. Nie wiedziałam jeszcze co z niej zrobię, dlatego okazało się że trochę brakło mi materiału ;) (z racji, że ja muszę mieć wszystko dłuugie).

Oto przód

mogłabym udawać, że tak miało być, ale to po prostu wina tego, że brakło mi materiału ;) 
Może grzechem krawieckim jest to, że mi to nie przeszkadza...


Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Hahaha że plecy w inną stronę? :P Jak się naciąga też w tą stronę to ok :) Fajna bluzeczka, też lubię długie - szczególnie rękawy, wręcz przesadnie długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, właśnie o to chodzi ;) Ale naciąga się i normalnie się nosi :) Rękawy też są takie żeby na łapki naciągnąć. Ale w moim przypadku najbardziej chodzi o to żebym nie miała na wierzchu pleców. Nie cierpię jak mi gdzieś coś wyłazi, wieje po plecach... A w sklepach, żeby kupić bluzkę odpowiedniej długości to zazwyczaj trzeba kupić większy rozmiar który jest za szeroki. Także plusy szycia są ;)

      Usuń
  2. Ale fajnie. Pionowe paski są bardziej eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń