Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

piątek, 25 października 2013

Granatowa spódnica z zakładkami

Uszyta na rozpoczęcie roku akademickiego. Nie mam eleganckich ciuchów, więc musiałam się zaopatrzyć chociaż w taką.
Jak widać na dole można ją nosić nie tylko na "galowo".

Tu z Masajką ;) (wygrałam ją w konkursie na zaprojektowanie masajki, z okazji 1000 polubień na profilu Mariscapes).





zbliżenie na zakładki

Pozdrawiam słonecznie! :D

4 komentarze:

  1. Francja elegancja:) Klasyczna, rzeczywiście można ją założyć na wiele okazji... Za to z masajką poszalałaś - tylko czemu nie zaznaczyłaś że sama ją projektowałaś?:) To ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna. U mnie leżą dwie spódnice takie do skończenia ale na razie nie mam pomysłu na nie. Chciałabym żeby były eleganckie ale w takim nowoczesnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Czasami wystarczy mały detal, zakładka czy dodatkowe cięcie/cięcia i spódnica mimo że klasyczna ma w sobie to coś :) Powodzenia w ukończeniu spódnic, bo wiem jak to jest jak coś się zacznie i leży ;)

      Usuń