Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

piątek, 11 października 2013

Duża torba "studencka"

Według  Szudy tego typu torba nosi nazwę "shopper bag". Nie wiem, nie lubię... może powinnam znać te wszystkie "fachowe", "modne" nazwy :P W takim razie mało nowoczesny człowiek ze mnie ;)
Tak czy inaczej poczułam palącą potrzebę posiadania torby.
Moje potrzeby:
- format mieszczący segregator
- kieszonka na komórkę
- kieszonka zewnętrzna
- kieszonka na klucze
- kolor (neutralny, do wszystkiego)

Dorwałam w miejscowym sklepie imitację skóry, tanią, w odpowiednim kolorze, nie za grubą, ale też nie wiotką.
Nie musiałam jej podklejać żadnymi klejonkami itp. Szyjąc torbę, która miała być funkcjonalna i przydać się przynajmniej na najbliższy rok, postanowiłam nie rezygnować z podszewki i kieszonek do których jestem przyzwyczajona. Niewiele więcej roboty i czasu, a komfort większy. Muszę jeszcze tylko wszyć gumkę do największej kieszonki, bo za bardzo odstaje i to trochę przeszkadza. Jak będzie gumka to będzie idealnie, bo to jest dobra kieszeń na rzeczy które powinny być na wierzchu, żeby nie trzeba było przegrzebać całej torebki w ich poszukiwaniu ;)

 wnętrze
 
strzałki
różowa: kieszonka(wpuszczana) na tylnej ścianie torebki
zielona: ogólna przestrzeń torby
pomarańczowe: -kieszeń na całą szerokość torby
-po lewej kieszonka na komórkę
po prawej kieszonka na słuchawki itp.

detale
kieszeń na bilet, ewentualnie telefon (ale w autobusie trzeba go strzec!)
mocowanie

 a tak prezentuje się całość :)


Pozdrawiam serdecznie :)




4 komentarze:

  1. Szara! Szara! Szara!!! :) Szoper bag jak nic:) hahaa:) Podziwiam, że chciało Ci się z tymi wszystkimi kieszonkami cyrtolić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby moja torebka nie odbiegała niczym od sklepowych. Może nie jest taka ładna, ale mi się podoba, wszystko się mieści i ma tyle kieszonek ile trzeba żeby było dla mnie wygodnie :) Ale to oczywiście kwestia potrzeb, przyzwyczajeń itd. :P

      Usuń
  2. Bardzo fajna torebka. Uwielbiam takie duże. Ale często jest tak że w tych co mam to nie mogę nic znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też zazwyczaj nie mogę się w nich odnaleźć, dlatego doceniam jeśli mają kieszonki. Co za tym idzie, nie mogło ich zabraknąć w mojej :)

      Usuń