Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

niedziela, 4 marca 2012

porządki na "magazynie"

Mój blog został założony z powodów czystego wygodnictwa. Stworzyłam tu sobie listę blogów które podglądam. W tym czasie trochę poszyłam, a że kilka rzeczy doczekało się zdjęć lepszych niż słabym komórkowym aparatem w domu - postanowiłam je tu umieścić.

Wykrój wzięłam z burdy 7/2011 m.110.


Obniżyłam tylko trochę miejsce wszycia bocznych części przodu, tak by stanika nie było widać. W efekcie widać go tylko odrobinkę, no chyba że podniosę ręce wysoko nad siebie tak jak na jednym ze zdjęć ;)

Jedwab zastąpiłam koronką, a >len z bawełną< (jak piszą w Burdzie) - tkaniną.. cóż.. dżinsopodobną?

Koszt sukienki - ok.35zł, choć nie odczułam go w tym momencie, gdyż wykonałam ją z materiałów które długo czekały na wykorzystanie. Stąd też tytuł, a owym magazynem nazywam moją półkę z materiałami, które ostatnio przemawiają do mnie by je w końcu spożytkować.





koronkowe wstawki:



i jeszcze tył, już nie na sylwetce:




10 komentarzy:

  1. Sukienka rewelacja:) fajny pomysł z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! Ma bardzo fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, wstawki koronkowe cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alto, jak pięknie jest Tobie w tej sukience, świetny krój, moze kiedyś i ja ją sobie uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ... sukienka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świetna sukienka. Jest szansa na zdobycie kroju? Pozdrawiam secondhead@gmail.com

    OdpowiedzUsuń