Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

wtorek, 6 marca 2012

Paski :)

W sklepie znalazłam czerwoną sweterkową dzianinę... Była tania a ja miałam ochotę na sweterek. I wszystko byłoby cacy gdyby nie to że przy kasie moim oczom objawiła się podobna tkanina, tyle że milutka w dotyku, z delikatną srebrną nitką i w paski... cena co prawda o 70% wyższa, ale suma sumarum bardzo źle na tym nie wyszłam ;)

Wykrój z burdy na jakąś prostą bluzkę zmodyfikowałam po swojemu. Właściwie tylko rozszerzyłam i pokombinowałam z długością.






i tył:

4 komentarze:

  1. Nie no, same achy i ochy mogę pisać :) śliczna jest i ten tył :) aaaaaach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda! Bardzo ładny krój i te paski też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten dłuższy tył...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asymetryczny dół był genialnym pomysłem. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń