Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

niedziela, 11 marca 2012

Miała być sukienka... ;)

Zakup dzianiny był hurtowy ;) Razem ze sweterkiem w paski postanowiłam uszyć sobie kremową sukienkę.
Dzianina ta posiada drobne włoski i niestety troche obiera wszystko dookoła, ale tragedii nie ma ;) Jest też troszke przeswitująca i gryząca, dlatego noszę ją z bluzką pod spodem.

Wykrój z burdy 8/2011 model 116. Jednak że nie chciałam krótkich kimonowych rękawków, to troche je przycięłam i wszyłam rękaw z innego wykroju, który trzeba było podciąć tak ze stanowił praktycznie prostokąt.




Generalnie Szycie było proste. Rękawy są wykończone lamówką, wiązane z boku jej przedłużeniem, żeby dało się rękę włożyć ;)








A Tytuł MIAŁA być sukienka, bo gdy już skończyłam i zostało mi wykończyć dół, postanowiłam ją troche skrócić. Nie wiem czemu wydawało mi się że 16cm krótsza będzie idealna. Wystarczyło 10cm mniej uciąć i byłaby sukienka. Tak - mam sweterek, no conajwyżej tunike ;) Ale też zadowolona jestem.

12 komentarzy:

  1. Świetna jest! Może uda mi się gdzieś tą burdę dorwać, aby uszyć dla rodzicielki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło. Ja zrobiłam sukienkę taką. Niby jeden model a jak różnie jest szyta:) Twoja wersja bardzo mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może swoją gdzieś uwiecznioną na zdjęciu? Jeśli mogłabyś podać link to bardzo chętnie bym ją zobaczyła :)

      Ciesze się ze Wam się podoba :)

      Usuń
  3. tunika, czy suknienka miniej ważne, kiedy tak fajnie się prezentuje :) też tak często mam, że najpierw przytnę, a później żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuniko-sweterek jest super, i kolor i fason, i z tymi rekawami widac ze wygodny. Mysle, ze dobrze, ze nie skonczyla jako sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna tunika
    ostatnio też za bardzo przycięłam sukienką... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda. Dobry pomysł z rękawami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Też myślę o tym modelu...ale jeszcze nie mam odpowiedniej tkaniny...Twój pomysł z rękawami...super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie dekolt się układa, tkaninka ładna i ślicznie w niej wyglądasz:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tunikosweterek :) Też uszyłam kiedyś sukienkę z tego wykroju, ale niestety nie wyszła tak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szyjesz, zazdroszczę talentu. Ja na razie jestem na etapie dogadywania się z moim Łucznikiem ;)

    Czekam na kolejne kreacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna tuniczka. Jak sweterek :) Masz talent kobieto :)

    OdpowiedzUsuń