Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

środa, 23 stycznia 2013

Patchwork...

... a właściwie jego pierwszy etap - zakup materiałów ;)

Nigdy nie pomyślałabym że JA będę szyła patchwork. Owszem - rzecz ładna, ale dla mnie za dużo było z tym zachodu. Dostałam jednak takie zamówienie. Jak się okazało, jest to nie tylko pracochłonne, ale i nietanie.

Szukałam materiałów w necie, ale wszystko idzie od 15zł/mb w górę... nawet do 45zł za 0.25mb!
A do tego wybór taki sobie, chcąc zamawiać z jednego miejsca(a wiadomo że zamawiając w kilku dochodzą koszty kilku przesyłek).

Postanowiłam więc dać szanse miejscowemu sklepowi. Dużej nadziei nie miałam... okazało się jednak że wystarczyło trochę pogrzebać, spędzić w tym sklepie godzinkę - i materiały się znalazły. Oszczędziłam ok.65zł (tak wynika z moich obliczeń w których brałam pod uwagę cenę 15zł za mb w sklepie internetowym).
Ceny materiałów to od 7 do 15zł za mb. Znalazło się 10 różnych wzorów, więc mogłam kupić 0,75m tkaniny mniej(przy 8 wzorach zostawałyby skarwki... no nie ważne, w obliczeniach wszystko wyszło :) ).
Takie oszczędności to ja lubie ;D

Dziś prezentuje tylko zakupione przeze mnie tkaniny (okazałam się upierdliwym klientem kupując 11 różnych tkanin po 0,25m :P)

Patchwork będzie... jak go uszyję, zaczynam pod koniec tygodnia, a kiedy skończę to się okaże ;)


 Ten ciemny po środku wygląda tak:

 Materiały na wykończenie brzegów:


Życzcie mi powodzenia :)
Pozdrawiam!

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz