Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii

Fundacja Kasisi: Pomoc osieroconym dzieciom w Zambii
klik na banerek

piątek, 31 sierpnia 2012

Praktyczne kieszonki na łóżko :)

Dziś chciałam Wam pokazać mój mały "organizer".

Kiedy pierwszy raz spałam na nowym łóżku - piętrowym pod którym stoi pianino - rano miałam mały problem, gdyż telefon spadł mi z łóżka za pianino.

Od razu przyszło mi na myśl, żeby zrobić sobie kieszonkę.
Takim sposobem dzisiaj powstał taki oto przybornik na telefon, okulary... a do największej kieszonki mieści się i książka :)






Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Potrzeba matką wynalazku :) Bardzo fajne i praktyczne! I jak ci się znudzi kolor to zawsze możesz uszyć kolejny organizer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Niewiele z tym roboty, więc w każdej chwili wraz ze zmianą wystroju można sprawić sobie nową kieszonkę :)

      Usuń
  2. Alto, miło mi z powodu Twoje wizyty, a zapis na cukiereczka jest przez "link" pod listą - nie w komentarzach. Trzeba nacisnąć "add your link" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń